Citera:
För det första flytttar jag tråden till öppettolkien forum då den passar bättre där. Sen tänkte jag fråga om det är du Virre som gjort den? Och vad ska man ha källfilen till?
Funderade var det passade bäst. Och ja jag har gjort programmet tillsamans med Kata (faktiskt hon som kom på de flesta algoritmerna).
Källfilen använder man om man vill ändra något eller utveckla det vidare. Det är ett Fri-Mjukvaru projekt. Med andra ord, du kan göra vad du vill med källkoden så länge du delar med dig av ändringarna osv. Du kan läsa GPL i filen Copyleft.txt.
Citera:
PS. Jag kan int få det att funka. När jag trycker enter efter att ha matat in dag så stänger programet av sig!
Det fungerar, om jag inte misstar mig så startar du programmet genom att dubbelklicka på det. Men programet är skrivet för att köras i ett dos fönster. Den skickar ut texten, utan att vänta på att du ska trycka någon knapp. Eftersom M$ är idoter tror windows att du inte vill se vad som sägs i slutet av programmet. Frågan om man ska ha en paus vid slutet av programmet är öppen för diskution.
Desutom skottårsfix på väg. Skrivet den i mitt huvud. (=