Tolkiens Arda – Sveriges stora Tolkienforum

Välkommen till Sveriges stora Tolkienforum! Klicka här för att gå till förstasidan.
Aktuellt datum och tid: tor apr 18, 2024 3:36 am

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 207 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån mar 27, 2006 6:54 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: tor mar 17, 2005 3:19 pm
Inlägg: 1425
Jag antog det. Tack för klargörandet!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör apr 15, 2006 1:49 pm 
Offline
Dúnadan
Användarvisningsbild

Blev medlem: tor feb 10, 2005 6:20 pm
Inlägg: 105
Några här som är med i något kinship?

Jag och min bror har precis startat ett nytt så ni kan ju kolla in hemsidan och säga vad ni tycker. Skulle vara roligt med lite kommentarer :)

http://www.iceelves.se

Ni kan ju alltid gå med om ni vill. :D


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons apr 26, 2006 2:58 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: lör okt 23, 2004 2:35 pm
Inlägg: 647
Jag är med i The Rangers of Anadûnê.

Hur går det för er då? Får ni några medlemmar?


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons apr 26, 2006 9:24 pm 
Offline
Dúnadan
Användarvisningsbild

Blev medlem: tor feb 10, 2005 6:20 pm
Inlägg: 105
Gilgond skrev:
Jag är med i The Rangers of Anadûnê.

Hur går det för er då? Får ni några medlemmar?


Jodå vi har fått två till sedan starten, en från Sverige och en från Frankrike. Annars så går det trögt med att rekrytera :cry:

Har du något bra tips på hur man kan marknadsföra sitt kinship för att få lite fler medlemmmar?


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 11, 2006 8:32 pm 
Offline
Dúnadan
Användarvisningsbild

Blev medlem: tor feb 10, 2005 6:20 pm
Inlägg: 105
Nu kan man sign-up för betan. Gå in på Codemasters hemsida och se till att just du får vara med i den europeiska betan.

http://www.lotro-europe.com/


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 11, 2006 8:36 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: lör okt 23, 2004 2:35 pm
Inlägg: 647
debian skrev:
Nu kan man sign-up för betan. Gå in på Codemasters hemsida och se till att just du får vara med i den europeiska betan.

Det kan man nog inte se till själv ;) Det är mest bara att hoppas.
Både den Europeiska och den amerikanska hemsidan är ju helt ny nu. Massor med ny information, trailers m.m också, på grund av E3.

debian skrev:
Jodå vi har fått två till sedan starten, en från Sverige och en från Frankrike. Annars så går det trögt med att rekrytera :cry:

Har du något bra tips på hur man kan marknadsföra sitt kinship för att få lite fler medlemmmar?


Det är väl mest bara att ha tålamod och uppträda seriöst m.m. Problemet är ju att det redan finns så många. Gör en tråd om ditt kinship på flera forum också. Finns ju Codemasters forum, LotroSource, Lotro OGaming, Ardapost och mycket mer.
Men som sagt, det är inte helt lätt att få medlemmar, och det tar ett tag. Försök skaffa er ett bra rykte bara ;)


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 11, 2006 9:00 pm 
Offline
Lord of the Mark
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån okt 11, 2004 8:51 pm
Inlägg: 2678
Ort: Djurgården
Kanske fixa till en del stavfel också? även om det kanske inte spelar den minsta roll är det ju alltid bra om man vill bli tagen på ett seriöst sätt. ( Hur seriöst det nu kan bli när det är ett dataspel vi snackar om.) :wink:

Jag skulle förresten gärna bli medlem, men mitt psyke är så svagt att jag bara skulle bli fast för evigt. Därför spelar jag inte WOW heller.

_________________
Snart så är det fredag då försöker vi igen


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 11, 2006 9:06 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: lör okt 23, 2004 2:35 pm
Inlägg: 647
Théoden Ednew skrev:
Kanske fixa till en del stavfel också? även om det kanske inte spelar den minsta roll är det ju alltid bra om man vill bli tagen på ett seriöst sätt. ( Hur seriöst det nu kan bli när det är ett dataspel vi snackar om.) :wink:

Det kan nog bli mer seriöst än du anar ;) De flesta kinship som klarar sig nu är iallafall väldigt seriösa. Men när spelet kommer ut kommer det förmodligen var väldigt många oseriösa kinship.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 11, 2006 10:28 pm 
Offline
Dúnadan
Användarvisningsbild

Blev medlem: tor feb 10, 2005 6:20 pm
Inlägg: 105
Gilgond skrev:
debian skrev:
Nu kan man sign-up för betan. Gå in på Codemasters hemsida och se till att just du får vara med i den europeiska betan.

Det kan man nog inte se till själv ;) Det är mest bara att hoppas.
Både den Europeiska och den amerikanska hemsidan är ju helt ny nu. Massor med ny information, trailers m.m också, på grund av E3.

debian skrev:
Jodå vi har fått två till sedan starten, en från Sverige och en från Frankrike. Annars så går det trögt med att rekrytera :cry:

Har du något bra tips på hur man kan marknadsföra sitt kinship för att få lite fler medlemmmar?


Det är väl mest bara att ha tålamod och uppträda seriöst m.m. Problemet är ju att det redan finns så många. Gör en tråd om ditt kinship på flera forum också. Finns ju Codemasters forum, LotroSource, Lotro OGaming, Ardapost och mycket mer.
Men som sagt, det är inte helt lätt att få medlemmar, och det tar ett tag. Försök skaffa er ett bra rykte bara ;)


Ja vi har lagt upp en tråd på officiella och en på codemasters forum och har fått en member via varje tråd idag. Så två members på en dag är inte illa :wink:

Angående stavfel så är det ju lite svårt då engelska inte är mitt modersmål, men om ni hittar några fel på vår sida säg gärna till mig :D


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre maj 12, 2006 8:54 am 
Offline
Maia

Blev medlem: lör okt 23, 2004 2:35 pm
Inlägg: 647
Mitt kinship har fått fyra nya "pledges" (det man blir innan man blir medlem. Som en testperiod för att se om man ska få vara med i kinshipet) och tre nya applikanter bara sedan den nya sidan kom upp :) Så oss går det bra för.

Du kan ju alltid lägga in texterna i något textprogram (t. ex word) och köra en stavningskontroll på det. Men av vad jag såg på er tråd på forumet så var det inte så mycket stavfel.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons maj 17, 2006 4:54 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: tor mar 17, 2005 3:19 pm
Inlägg: 1425
Vad har ni för regler angående hur mycket man ska spela o så i ditt kinship, Giglond?


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons maj 17, 2006 9:35 pm 
Offline
Dúnadan
Användarvisningsbild

Blev medlem: tor feb 10, 2005 6:20 pm
Inlägg: 105
Gilgond skrev:
Mitt kinship har fått fyra nya "pledges" (det man blir innan man blir medlem. Som en testperiod för att se om man ska få vara med i kinshipet) och tre nya applikanter bara sedan den nya sidan kom upp :) Så oss går det bra för.

Du kan ju alltid lägga in texterna i något textprogram (t. ex word) och köra en stavningskontroll på det. Men av vad jag såg på er tråd på forumet så var det inte så mycket stavfel.


Kul att det går bra för er. Nu har vi faktiskt uppdaterat sidnaa med nytt rakning system och en massa ny regler och annat smått och gott.

http://www.iceelves.se


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 22, 2006 4:05 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: lör okt 23, 2004 2:35 pm
Inlägg: 647
Turambar skrev:
Vad har ni för regler angående hur mycket man ska spela o så i ditt kinship, Giglond?

Det är inte några exakta regler om hur mycket man ska spela, men det gäller ju att man är aktiv och så. Du bör väl spela några timmar i veckan iallafall. Du kan läsa om reglerna här om du vill.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis maj 23, 2006 12:04 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: tor mar 17, 2005 3:19 pm
Inlägg: 1425
Ok. Jag har läst era regler innan, men tack ändå!
Jag har för övrigt anmält mig för betan för ett tag sen, så jag hoppas att jag blir utvald :)


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons maj 31, 2006 9:47 pm 
Offline
Dúnadan
Användarvisningsbild

Blev medlem: tor feb 10, 2005 6:20 pm
Inlägg: 105
Jag funderar lite på rp. Alltså hur gör man om man rollspelar i ett mmorpg? Någon här som är med i ett rp kinship som kan berätta?


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 207 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010