Nardre skrev:
1. Att säga åt någon att "den suger" är så långt från konstruktiv kritik man kan komma och bara löjligt.
Jag sade inte att det var konstruktiv kritik.
Nardre skrev:
2. Programmet säljer sig själv på att juryn är taskig och därför är också juryn taskig på grund av att den ska vara det, inte bara för att den vill vara det.
Jag kan inte riktigt uttala Mig då Jag ej har sett programmet. Men om så verkligen vore fallet så tycker man ju att någon borde ha polisanmält eller stämt programmet. Det har ingen. Varför?
Nardre skrev:
Om dem tycker att det har dåligt inflytande på ungdomar är det ju jättebra att de tar bort honom.
På vilket sätt är det dåligt inflytande? Flera dokusåpadeltagare har varit utvikningsbrudar och strippor. Ingen krävde att de skulle tas bort. Kvinnor som håller på med "osedligheter" är tydligen inte lika fult som män som håller på med "osedligheter". Som homosexualitet t.ex. Människor som fördömer det verkar nästan alltid endast fördöma manlig homosexualitet. Av någon alnledning så anses det fulare än kvinnlig homosexualitet. Jag har överhuvudtaget aldrig hört någon fördöma kvinnlig homosexualitet. Hyckleri av yppersta rang från vårt allmänt degenererade samhälle. Som vanligt.
Älva skrev:
Jag tycker att många av de som går dit borde ha blivit stoppade av kompisar eller föräldrar.
Man har ju lite personligt ansvar också. Man måste ju känna sina brister. Jag sjunger ganska bra. Mina vänner tycker att Jag sjunger väldigt bra. Men Jag skulle aldrig kunna bli en stjärna.