Citera:
Bra, då är du exakt i den ålder som jag trodde
Jaha. Ursäkta. Det är ju väldigt lätt att tro att nån menar att man är yngre än vad man är. Vilket många ibland kan göra. Eller nåt. *No offence taken*. Men att kommentera mer vore att gå långt ifrån ämnet. ...mer än vad vi gör nu
Citera:
En våldtäktsman är ju också en våldsman, därför kanske han börjar göra annat om han inte har kvar sin familje(o)lycka, kanske mycket läskigare saker. Dessutom vad ska man knippsa av hos våldtäktskvinnorna.
Vad exakt är det som får män att våldta? Förutom att känna den enorma överläget, som man verkligen har, måste det vara den sexuella spänningen som får en till det vedervärdiga akten. Har man hetsat upp sig vid tanken på våldtäkt, och onanerat vid det, är det lätt hänt att fantasin blir verklighet. Det är iaf vad jag skulle tro. Har man ingen familjelycka (det är väl det som man ska skriva i forum???) är det väl svårt att tända på våldtäkt, eftersom man aldrig någonsin kommer tända på något. På samma sätt kan det fungera om man knipsar bort klitoris... skulle det kunna förresten. Vad vet jag? Jag kan inte sätta mig in i kvinnors tankar...
Citera:
Vad är läskigare än att våldta?
Mycket. Extremt mycket. Ren fullfjädrad tortyr som pågår dygnet runt, men målet att döda offret så låååååååååååååååååååååååååååååååångsamt som möjligt. *rys*. Vad mer? Att förvandlas till ett eldklot och springa runt i all evigheters evighet? Men våldtäkt är ändå riktigt illa.
Hmm. Är det förresten nån av er som har några fler tankar om Knutby? Innan nån moderator kommer???