Um - äh...

*förlägen* Tack allihop, för berömmet.

Jag har inte fotograferat så länge... bara två år sedan jag köpte min första, och hittills enda kamera.
@Meriadoc: Ja, det är min bild. Men som sagt, tagen inom en inhägnad. Ibland är det kul att vara biolog - som när man får gosa med en flock vargar.
@Älva: Då skulle du sett mig när jag lyfte på stenen - och en spindel som knappt skulle få plats i min handflata ilade fram.

Jag svär, på heder och samvete, att jag flög en halvmeter upp i luften - och jag är normalt inte det minsta rädd för krälande kryp.
@Virre: Nejdå - fortsätt bara! Det kommer - jag har bara fotat i knappt två år. Tips: ha alltid (och jag menar alltid) kameran med, och ta mycket bilder! Fina tillfällen finns överallt - tricket är bara att vara där med en kamera när det händer. Jag gillade speciellt bilden på dansösen - själv är jag högst medelmåttig på att fotografera människor.
Dom allra flesta av mina tagna bilder kastar jag direkt, dom är bara skit. På varje bild som ni ser här ovan så tar jag kanske hundra bilder - 80 av dessa är skräp, 20 är passabla och en eller två är bra. Tack gode gud för digitalkameran! För dom som är intresserade av den tekniska biten, så har jag en liten Minolta Dimage Xi med 3x zoom, 3,2 MP. Ingenting märkvärdigt alltså. En del av bilderna ovan är beskurna - det är svårt att få begränsningen rätt direkt i kameran