Turgon skrev:
Beledhel skrev:
Ett tips! Den här sortens dialog är det kanske bättre att ni för via PM (personliga meddelanden).

Aaa och slippa få en massa "poäng" i inlägg
Nej men jag fattar, vi ska inte kränka orcherna.
Haha, nej, precis. Orkernas rätt att bli betraktade som varelser jämbördiga med alla de fria folken är ju något vi värnar mycket om här på Tolkiens Arda.
Nej, men det handlar också mycket om att diskussionerna i forumet gärna ska vara inbjudande för ytterligare personer att delta i samt framför allt att de gärna ska tillföra något för fler än de två användare som är inbegripna i dialogen.
Jag passar på att jämföra med tråden "Nån som vill hjälpa mig att förbättra wiki artiklar?" där du och Cotume just nu diskuterar. Om ni vill hålla arbetet med "Blad av Niggle"-artikeln öppet och genomgående samarbeta med fler användare gör ni rätt i att hålla diskussionen på forumet, men om ni bestämmer er för att ni två tillsammans vill ta itu med uppgiften huvudsakligen på egen hand är det bättre att ni använder pm-funktionen (det utesluter ju inte att ni ändå kan fråga om hjälp och förslag på forumet!).
Det bör påpekas att det här i stor utsträckning är personliga åsikter från min sida, men jag har uppfattat det som att de flesta delar min uppfattning i den här frågan om när pm-funktionen bör ersätta det öppna forumet. Annars får ni väl smälla mig på fingrarna!