Fortsätter väl då.
Heter Jens är 20 år och kommer från den trevliga staden Kristinehamn som jag har en slags hatkärlek till, den är både lagom stor och alldeles för liten. Utseendemässigt är jag lite kort? 175 centimeter med normal kroppsbyggnad, (under mina bästa dagar styrketränade jag men det var länge sedan, ska försöka återuppta det med min bästa vän efter nyår) hårfärgen är ljusbrun.
Går på Komvux för tillfället för att arbeta upp betygen och slutligen bli brandman (kräver 16-17 i snitt har jag hört, har någon precisare information så hör gärna av er.) På min fritid gör jag just nu ingenting förutom att spendera sjukligt mycket tid på detta forum, samt när tillfälle bjuds åka bräda på någon lämplig destination. Har fått Lord of the Rings i julklapp så detta verk lär uppta en del tid av min tid under nästkommande dagar.
På sommaren är jag dock betydligt aktivare eftersom jag trivs ute på vatten när solen lyser samt på en grön gräsmatta för lite fotboll. Vill gärna tro att jag är en aktiv och handlingskraftig ung man men mina erfarenheter visar på motsatsen
Hade jag verkligen kommit iväg på alla de upplevelser som jag brukar prata om hade jag vid denna tid:
Paddlat uppför klarälven under en vecka helt själv, åkt vasaloppet, tågluffat över Europa och Asien samt varit på varenda festival som finns ungefär. Nåväl tiden räcker väl fortfarande till hälften om jag skulle få rumpan ur vagnen någongång.
Jag är tjurskallig, ignorant och snål om man får tro mina ovänner som dock är få (förhoppningsvis) Mina vänner säger att jag är hjälpsam, social, glad, galen och givmild. sanningen ligger väl någonstans däremellan. Mitt Tolkienintresse vaknade sent, något halvår innan första filmen men sedan dess är jag ohjälpligt fast.
// MVH Jens