GwaihiR skrev:
Jag hittar 4 inlägg om "sportdiskussionen" knappast en hel sida. Jag hittar betydligt fler inlägg angående Kata och Virres vara eller inte vara, något som knappast hör hemma i en Presentationstråd, vilket jag inte sett någon klaga över att det tas upp i den här tråden. Håller med om att det här forumet kan bli ganska mycket offtopic ibland, men vill man göra något åt saken bör man kontakta de ansvariga på forumet och be dem göra något, istället för att peka ut enskilda personer, speciellt som man inte har särskilt rent mjöl i påsen själv. Tycker dessutom man kan ha högre tolerans för offtopicprat i en sådan här tråd som ändå är offtopic från forumets huvudtema.
Vipps har man startat en offtopicdiskussion igen. Jag fortsätter gärna att diskutera det här men skapa en ny tråd om ni vill fortsätta diskussionen, så att inte känsliga personer behöver beröras.
Kata och virre anser jag det hyfsat relevant att prata om i den här tråden eftersom det ändå handlar om personer på forumet. Att det blev så många utlägg ber jag om ursäkt för men jag åtgärdade det ganska snart då jag PMade Ioreth så vi kunde fortsätta diskussionen utan att störa.
Angående sportdiskussioner ansåg jag att det var lika bra att stämma i bäcken. Sport och vilka lag man håller på hittan och dittan tyckte jag passade bättre i en annan tråd. Dessutom så vet jag av erfarenhet att när folk börjar diskutera vilket lag som är bäst etc. så kan det dra i väg i det oändliga...
Min lämplighet som moderator tog jag upp med de som ville att jag skulle bli det och de ansåg tydligen inte att jag var något större skräckexempel trots att jag också har en benägenhet att sväva iväg från ämnet.