Citera:
vilken villfarelse lever du i? Sådant här skitsnack säger jag ingenting om.
Uppenbarligen för att det har med verkligheten att göra.
Citera:
Din argumentering ligger farligt nära rasism, gå inte över den linjen.
Vad du anser och tror är rasism struntar jag högaktingsfullt i. För övrigt skulle jag låta en rasist tala till punkt. Det är skillnaden mellan dig och mig. Jag tror på åsiktsfrihet, fri opinionsbildning och ett objektivt förhållningssätt till verkligheten. Du tror på censur och hjärntvätt.
Citera:
Meningslös solidaritet? tror aldrig att något sådant kommer inträffa. Släpper vi in tio personer och en av de är en brottsling ska vi då vägra de andra nio inträde?
Meningslös solidaritet är solidaritet med "flyktingar" vilka till över 80% inte är några flyktingar. I det fallet blir den kriminalitet som följer av de öppna dammluckorna en ren minuspost, ja! I själva verket vittnar det om en feg hänsynslöshet mot människor (närmare bestämt den egna befolkningen - vars uppdrag man egentligen uppbär och vars väl är innebörden i det sociala kontrakt som en gång slutits), som verkligen inte har något med solidaritet att göra.
Citera:
Regeringen som ligger bakom denna invandring får ju förnyat förtroende med sina samarbetspartier samtidigt som dina "rassepartier" får nöja sig med enstaka kommunmandat. I say no more.
När det svenska folket har tillfrågats i opinionsmätningar har en majoritet varit emot förd invandringspolitik. Detta trots massiv propaganda, systematisk mörkläggning och ett parlament som i frågan inte erbjuder några alternativ.
Men vem vet, om Sanningsministeriet maler på ordentligt och frågorna utformas tillräckligt vridet kanske även det kan förändras.
Citera:
De gånger de kommer till tals hör jag ingenting som får mig att ändra uppfattning. Som sagt, det finns inga...
Vilket om så är fallet torde passa dig alldeles utmärkt. Jag väntar mig inte att du skulle vilja hejda det här landets självförintelse. "Rumsrena" (vad nu detta idiotord skall betyda) invandringsmotståndare, inklusive med bakgrund i den politiska vänstern, har emellertid funnits hela tiden. Deras åsikter har bara kvävts av en maktfullkomlig mediaapparat och hycklande politikeretablissemang. Du läser inga debattartiklar i ämnet, inte för att sådana inte skrivs, utan för att redaktionerna systematiskt väljer att ej publicera dem. Det har ju Expo rått dem till.
Förresten är "rumsren" bara ett subjektivt omdöme. Eftersom utdefiniering av vilka åsikter som inte får hysas genomförs av samma etablissemangs funktionärer, behöver jag nog intet tillägga.
Citera:
Därför att de är särskilt utsatta. därför ska sådana brott vara extra hårda. en vit är betydligt mer skyddad från ärekränkningar när denne är ute och går medan en "kulturberikare" oftare får höra skit.
Detta är ju komplett nonsens. Du utgår ifrån att människor (åtminstone vissa utvalda) är stackars omyndiga offer som alltid måste daddas med för annars börjar dom böla om de ser en negerboll i ett skyltfönster. Du tror att du kan avgöra vilka individer som har större rätt till offerstatus än andra. Under tiden har vi en stor och växande brottslighet där de vita brottsoffren och de invandrade förövarna bildar ett klart skönjbart och otäckt mönster och där "svennehora" är ett vanligt epitet på våra skolor. Vem är det som hyser förakt för vem?
Citera:
mmm jag skulle kunna, men tänk efter lite själv så kanske du förstår. Men gör du det fortfarande inte, så får jag väl förklara mig...
Inte för att jag är säker på att det längre har med ämnet att göra, men ja tack, det är nog bäst att du försöker förklara...