Tolkiens Arda – Sveriges stora Tolkienforum

Välkommen till Sveriges stora Tolkienforum! Klicka här för att gå till förstasidan.
Aktuellt datum och tid: tor mar 28, 2024 9:24 am

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 11 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Kort presentation av Aftonstjärna
InläggPostat: lör jan 03, 2004 6:51 pm 
Offline
Avar
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör jan 03, 2004 2:20 pm
Inlägg: 171
En tjejing på 20+, är intresserad av böcker, musik, min familj såklart, gift och har en teling som fyller 3år. Jag tittar mer än gärna på film, just nu så spelar vi ROTK på ps2 hela nätterna så jag är ganska trött. *gäsp*

Såg ROTK på bio för andra gången igår och den blir bara bättre. Är en Tolkien-fantast in i själen men läser annat oxå.

Jag är snart färdigutbildad lärare åk 4-9 och längtar verkligen efter lön, man blir inte rik av studielån, som man dessutom måste betala tillbaka. *grymtar illa* :? :(

Jag bor i norra delen av Sverige, gillar pizza och levande ljus, min älsklingsblomma är rosa hyacint och jag är beroende av sockerdricka och varm choklad med extra mkt vispgrädde och riven choklad på toppen.

Det var nog lite om mig. Den som vill veta mer ... Just ask :D
_________________

_________________
Together we will take the road that leads into the West
And far away we’ll find a land where both our hearts may rest


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre mar 12, 2004 11:24 am 
Offline
Creator of stars
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån dec 15, 2003 11:52 am
Inlägg: 11222
Ort: Dun Cannobaen
Aftonstjärna: Är du med i båda klubbarna?

_________________
There's a feelin' I get when I look to the west
and my spirit is crying for leaving...

And a new day will dawn for those who stand long
And the forests will echo with laughter


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör apr 17, 2004 9:51 pm 
Offline
Maia
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons aug 06, 2003 5:56 pm
Inlägg: 924
Ort: Norrköping