Tolkiens Arda – Sveriges stora Tolkienforum

Välkommen till Sveriges stora Tolkienforum! Klicka här för att gå till förstasidan.
Aktuellt datum och tid: tor mar 28, 2024 2:42 pm

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 10 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: (raderat)
InläggPostat: mån dec 26, 2005 7:45 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: ons jul 06, 2005 7:17 pm
Inlägg: 983


Senast redigerad av [Inaktiv användare] sön okt 29, 2006 11:51 pm, redigerad totalt 1 gång.

Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån dec 26, 2005 10:27 pm 
Jag tycker inte att det är något som gör att jag spammar.. Inte andra heller, tycker att det är en ganska rolig grej :)


Upp
  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån dec 26, 2005 10:49 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: lör maj 29, 2004 1:19 pm
Inlägg: 1044
Ort: Göteborg
Det kanske kan vara lite avskräckande för nya medlemmar att starta längst ner på stegen så att säga, det tyckte åtminstonde jag till en början. Men nu när jag kommit lite längre upp i stegen så tycker jag mest att det är en charmig detalj. Jag tycker inte att det i någon större utsträckning förekommer speciellt mycket spammande för att få fler inlägg. Det är ju inte ett jätteaktivt forum och vem vet, rankningen kanske fungerar som en morot för vissa att skriva fler intressanta inlägg :?:


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån dec 26, 2005 11:17 pm 
Offline
Maia
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån mar 29, 2004 3:20 am
Inlägg: 1025
Ort: stockholm
Generellt sett är det inte ett problem tycker jag. Det är ett sådant litet forum att det märks ganska fort om det är någon som är jobbig, då brukar det funka med en tillsägelse, för det finns väl ingen mening med att försöka få upp sin rank om det är på bekostnad av att kompisarna tycker att man är dryg. Visst, jag tycker att det ska bli kul den dagen jag får välja själv vad det ska stå, men med tanke på att jag skrivit här i nästan två år nu så lär det dröja minst ett år till :)

_________________
I wished to be loved by another, but I desire no man's pity.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis dec 27, 2005 1:18 am 
Offline
Maia
Användarvisningsbild

Blev medlem: tis jan 18, 2005 7:38 pm
Inlägg: 1019
Ort: Borlänge
Skulle man inte kunna ändra så att inlägg i övrigt-forumet inte belönas med poäng?

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis dec 27, 2005 2:31 am 
Offline
Redaktionen
Användarvisningsbild

Blev medlem: fre aug 01, 2003 11:43 pm
Inlägg: 1446
Ort: Stockholm
Líndaletaro skrev:
Skulle man inte kunna ändra så att inlägg i övrigt-forumet inte belönas med poäng?


Hmm... Jag vet inte. Tror att det är svårt att ordna.

_________________
"Great as your affairs may seem to you, they are only a small strand in the great web. I am concerned with many strands. But that should make my advice more weighty, not less." – Gandalf


Upp
 Profil Skicka e-post  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis dec 27, 2005 6:04 pm 
Offline
Maia
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör okt 04, 2003 2:28 am
Inlägg: 3806
Ort: Göteborg
Gustav skrev:
Líndaletaro skrev:
Skulle man inte kunna ändra så att inlägg i övrigt-forumet inte belönas med poäng?


Hmm... Jag vet inte. Tror att det är svårt att ordna.

Och om det verkligen finns folk som spammar för att höja sin rankning (men just nu är det väl bara Finarfin själv som kan misstänkas för det) så skulle det bara leda till att spammet spred sig till resten av forumet. Bättre att det håller sig i Övrigt där det inte stör så mycket.


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis dec 27, 2005 6:04 pm 
Offline
Maia

Blev medlem: ons jul 06, 2005 7:17 pm
Inlägg: 983


Senast redigerad av [Inaktiv användare] sön okt 29, 2006 11:49 pm, redigerad totalt 1 gång.

Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor jan 05, 2006 11:07 am 
Om detta skulle hända så skulle min inläggssiffra sjunka till typ 100, heheh.. Jag känner att jag skrev betydligt mer som hade med Tolkien att göra i början... Nu mera så vet jag inte varför jag hänger här (jag är så ensaaaaaaaaaam ;) :lol: )


Upp
  
 
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor jan 12, 2006 5:17 pm 
Offline
Redaktionen

Blev medlem: mån okt 13, 2003 1:16 pm
Inlägg: 2068
Allvarligt talat... Vad spelar det för roll hur många inlägg man har skrivit? Jag har aldrig förstått tanken bakom spammande, bara för att få många inlägg på sin tvivelaktiga meritlista.

_________________
"Denna bok tillägnas farbror Kungen som genom sin blotta existens bevisar att vi lever i ett sagoland" -Tage Danielsson, 1964


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 10 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010