Nerloth skrev:
Intressant länk. Som vanligt är det i engelskspråkiga sammanhang mycket större öppenhet, ödmjukhet och förståelse än när fördomsfulla och dumdryga sosse-svenskar ska ge sin högst inskränkta syn på allt som har med droger att göra, där alla droger (fast inte alkohol och tobak, "de är ju inte droger"(!)) ses som ett helt igenom ont nattsvart gift, som ska utrotas vare sig det växer i naturen eller befinner sig inuti människohjärnor... Detta beteende är vanligast hos svenskar som boendes i småstäder som aldrig varit utomlands, som vars största nöje är att dricka hembränt och köra runt i byn stående på epatraktorns tak, skrikandes som brunstiga vrålapor.
Aldrig kommer de att förstå varför en miljard av jordens människor röker på.

Håhååå. Så nu är jag, Martinus, Ohlmarxisten mfl. fördomsfulla, dumdryga, sossar, inskränkta, oberesta, epatraktorägare och simianska mm? Bra gjort, Nerloth, ytterligare ett lågvattenmärke från din sida.

Inte för att jag vet vad det har med saken att göram men FYI, så har jag rest en hel del, ja även levt utomlands, bor f.n. i Sveriges femte största stad, aldrig ägt en EPA-traktor, röstar inte socialdemokratiskt, och köper mina drycker å Systembolaget.
Allvarligt talat, jag tycker inte att ditt beteende bekommer dig. Vad sägs om att försöka lyfta nivån på dina inlägg en smula och åtminstone med ett modikum av allvar försöka bemöta de argument som "vi andra" har kommit med i trådens ämne?