Idag har jag varit ledig, sa jag har varit pa gymmet, och efter det sa kopte jag en ny klocka idag, ar valdigt nojd. Desvarre var de valdigt irriterande nar jag skulle kopa den. Forst sa fick jag vanta en halvtimme pa att nagon hade tid att hjalpa mig, sedan visade det sig att denna personen inte kunde bemastra kassaapparaten, sa da tog det ytterligare tjugo minuter innan nagon annan i personalen kunde komma dit. Som pricken over i:et sa tog det ungefar 30 minuter att plocka bort tre lankar fran armbandet for att gora den mindre....
Det faktum att de tog sa lang tid gjorde att jag var tvungen att hoppa over lunchen, vilket inte var helt kul eftersom att jag var valdigt hungrig efter gymmet.
Efter klockkopet fick sig mitt har en genomgang hos frisoren. Alskar att klippa mig, man kanner sig sa ompysslad. Nar hon tvattade mitt har sa tankte jag: "Sa har kanner sig sakert katten nar jag kliar henne...." Bra blev det ocksa, och betydligt kortare 20 centimeter narmare bestamt.
Kvallen tillbringade jag med en kompis pa ett outlet shoppingcenter, sedan irrade vi runt pa vagarna i en timme innan vi hittade hem igen. Kvallen avslutades pa The Dairy Queen (ett mjukglasstalle som ar helt underbart)....Med tanke pa sa mycket saker som kommer fran USA till Sverige, sa tycker jag faktiskt att The Dairy Queen kan ta och komma dit ocksa. Da skulle jag bli glad. Jag ar en glassoman