Ohlmarxisten skrev:
Men han skrev även att han höll med Nerloth som sa att det inte var klart att sajtens rykte skadades. Men det kanske inte var det Fëanor höll med om.
Jag höll med Nerloth om att det inte skadar sajtens rykte att föra en politisk debatt. Sedan sade Jag, med lite finare ord, att du kunde ta ditt dj**la moraliserande och dra åt helvete! Jag är liberal. Människor har rätt att diskutera vad fan de vill så länge de inte kränker någon annans människas rättigheter. Den enda som har kränkt någon annan i den här tråden är DU.
Ohlmarxisten skrev:
Min invändning mot Fëanor var att han verkade tycka att allting löser sig om jag inte läser den här tråden.
Det gör det ju faktiskt eftersom trådens största problem inte är om den skadar sajtens rykte, utan din kamp för att inte låta folk diskutera vad de vill. Det är moderatorernas sak att bestämma vad som diskuteras. Gillar du inte tråden så kan du ta upp det med dem istället för att ställa till bråk i en lugn och sansad diskussion om ett viktigt ämne.
Ohlmarxisten skrev:
"Det är ÓK att vara nazist" och som börjar med ett inlägg som Nerloths fast för nazism istället för cannabis. (OBS! Jag säger INTE att Nerloth är nazist.) Vilka skulle tycka en sådan tråd var OK?
Jag. Jag anser att nazism är fel, men det betyder inte att man inte kan diskutera det. Och det är sällan man får höra nazistens egen syn på saken.
Men en sak verkar ändå tabu att diskutera: lämpligheten i att diskutera vissa saker
på forumet.