Älva skrev:
Det skulle inte vara svårt att missa dig på gatan.
Nej, det är det verkligen inte. Och folk stirrar utav bara helvete. Eller så kanske det endast är Jag som är paranoid.
Meriadoc skrev:
Aldrig någon som trott att det varit en peruk? Om man inte visste så skulle det nog inte vara svårt att tro det.
Nej, faktiskt inte. Det har aldrig hänt. Du är den förste som ens nämnt ordet i peruk i samband med Mitt hår.
Théoden Ednew skrev:
Spara en lite mush och en skäggtofs så är du rätt lik din avatar
Jag har funderat på att skaffa det till i höst när Jag börjar på universitetet. Men Jag funderar även på att skaffa en Burnsidemustasch så vi får se vad det blir.
Aderyn skrev:
Jag vet inte hur detta kommer tas av dig, Fëanor, men den andra bilden visar verkligen en inneboende ilska, som du har skrivit om ibland.
Jaså? Hahaha! Min syster tyckte att Jag såg död ut.
Aderyn skrev:
Är det en poseringsgrimage eller går du runt med den minen hela tiden?
Det är en pose. Min senaste hobby är fotografera Mig själv en massa. Jag går absolut inte runt och ser arg ut. Jag är en väldigt snäll man (mot de som inte har förtjänat motsatsen naturligtvis).
Aderyn skrev:
Långt hår föresten. Jag trodde att min bror hade långt hår, men du har allt längre hår än honom.
Jo, nog är det långt alltid. Luggen når ned till munnen när det är blött. Jag har inte klippt Mig på nästan 10 månader och har inga planer på att göra det heller.
Ioreth skrev:
ju länge hår desto snyggare särskilt på killar
Nja, det beror ju på. Alla killar passar ju inte i långt hår. Men visst, hellre mycket hår än lite. Det finns inget fulare än rakade personer (med Edward Norton i "American History X" som det enda undantaget).
Och själv så föredrar Jag mörkbrunt, mörkt rött och svart hår.