Tolkiens Arda – Sveriges stora Tolkienforum

Välkommen till Sveriges stora Tolkienforum! Klicka här för att gå till förstasidan.
Aktuellt datum och tid: sön maj 03, 2026 9:26 pm

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1504 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 101  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön maj 15, 2005 8:42 pm 
Lord of the Mark
Användarvisningsbild

Brehmer skrev:
Bronsmatchen som Sverige förövrigt förlorade med 3-6. Jag skiter fullstädigt i hockeyn men jag håller med om att det var rätt att kicka Hardy. Något som borde ha gjorts redan efter en viss match i Salt Lake City.
Om du läser mitt inlägg ordentligt så förstår du att jag tycker tvärtemot. Hardy Ledde Sverige till fyra raka medaljer i VM och var en av de mer framgångsrika tränarna vi haft. Att sedan spelarna under Salt Lake åkte omkring och trodde att allt var klart bara domaren blåste i pipan ska väl knappast Hardy lastas för. Då skulle jag hellre sett att spelarna och en viss Salo skulle fått skit för det (vilket nog var det som skedde.) Bengt-Åke lyckas ju inte ens ta medalj, ändå låter det på sportkrönikörerna som att laget och han skulle vara bättre efter Hardy :roll:

Nåväl jag skiter också i hockeyn överlag...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 16, 2005 10:02 am 
Noldo

Théoden Ednew skrev:
Brehmer skrev:
Bronsmatchen som Sverige förövrigt förlorade med 3-6. Jag skiter fullstädigt i hockeyn men jag håller med om att det var rätt att kicka Hardy. Något som borde ha gjorts redan efter en viss match i Salt Lake City.
Om du läser mitt inlägg ordentligt så förstår du att jag tycker tvärtemot. Hardy Ledde Sverige till fyra raka medaljer i VM och var en av de mer framgångsrika tränarna vi haft. Att sedan spelarna under Salt Lake åkte omkring och trodde att allt var klart bara domaren blåste i pipan ska väl knappast Hardy lastas för. Då skulle jag hellre sett att spelarna och en viss Salo skulle fått skit för det (vilket nog var det som skedde.) Bengt-Åke lyckas ju inte ens ta medalj, ändå låter det på sportkrönikörerna som att laget och han skulle vara bättre efter Hardy :roll:

Nåväl jag skiter också i hockeyn överlag...

Visst skulle läst lite ordentligare. Man skall inte skriva inlägg när man är trött.

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 16, 2005 3:09 pm 
Maia
Användarvisningsbild

Inte for att det ar nagon pa TA som grater over det, men har i Norwich har vi stor sorg idag. Jag kanner pa mig att vi blir artiondets jojolag. 6-0. Kan ni fatta! Naja, om man ska aka ur ska man aka ur ordentligt. Den enda trosten ar att Southampton akte ned de med, och att de slutade sist i tabellen. Men om Ipswich lyckas ta sig till Premier League nu sa kommer kanariefaglarna grata blod...

Hm, nog nu om mer eller mindre obskyra lag i East Anglia :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 16, 2005 8:27 pm 
The Shipwright of the Teleri
Användarvisningsbild

Hehe. Jag hejar på Ipswich :D :lol:

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 23, 2005 8:59 am 
problemlösare (perl -pe 's/nana/japh/' nana.txt )

ha norwhich hör hemma långt ner. Upp med cam u.
eller oki det går inte så bra för Cam U heller. *snyft*

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 23, 2005 10:28 am 
Maia
Användarvisningsbild

Hahaha, Cambridge United är väl inte ens i någon division nu? Bra att Ipswich höll sig där de hör hemma. Då kan vi slå dem igen nästa säsong :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 23, 2005 11:45 am 
problemlösare (perl -pe 's/nana/japh/' nana.txt )

har väll inte med saken att göra... det är mest p.ga. ekonomiska orsaker det inte gick så bra för amber army.

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 23, 2005 2:50 pm 
Noldo

OK CL-final i övermorgon. Hur tror ni det kommer gå. Själv är jag feg och tror att Milan vinner över Liverpool men jag tror att det kommer bli en jättetuff match. Ett utav de sporttillfällen jag sett fram emot hela året.

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån maj 23, 2005 5:10 pm 
The Shipwright of the Teleri
Användarvisningsbild

Jag tror att det blir 0-0 och att Milan vinner på övertid...

Suck... Mjällby tappade för fjärde gången den här säsongen poäng i de sista minuterna :cry: Nu var det AIK som fick in ett skitmål pga av en målvaktstavla i 89:e minuten :roll: 1-1 blev slutresultatet, jag var där och såg matchen.

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 26, 2005 12:07 am 
Sinda

SÅ JÄÄÄÄÄVLA UNDERBART, VILKEN MATCH, VILKEN VÄNDNING!!!!!! LIIIVEEEEERPOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!

Nu får man bara hoppas att uefa tar sitt förnuft till fånga och låter Europas bästa lag vara med även nästa år!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 26, 2005 8:39 am 
The Magnificent

Jag hade tyvärr inte chansen att se matchen, så jag fick se resultaten efter hand på texttv. Sista jag såg så stog det 3-0, och jag förutsatte att det var avgjort... och så kommer in här och får årets överraskning! Kan knappt vänta tills sporten börjar om 25 minuter :P

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 26, 2005 11:06 am 
Maia
Användarvisningsbild

You'll never walk alone!

Ujujuj! Vilken match! Måste erkänna att jag var klart nere efter första halvlek, men vilken upphämtning. Fotboll blir inte bättre än såhär! :D

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 26, 2005 11:52 am 
Lord of the Mark
Användarvisningsbild

Alla de som har funderingar på vilken sport som är absolut bäst kan ju sättas framför teven med denna match i videobandspelaren så är ju saken klar.

Vilken Jävla match!

Även om jag så smått höll på Milan så sket jag i detta under matchen eftersom den var så jäkla underhållande.

Ligger nog banne mig på topp tre alla kategorier, jämte Sverige-Bulgarien Em 2004 och Manchester United-Bayern Munchen Champions leauge 1998

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 26, 2005 2:09 pm 
Noldo

Måste hålla med Theó. Denna match har allt. Mycket mål, ettlag som är utslaget och hämtar sig och så ett avgörande på straffar. Jag höll på Liverpool men när matchen gick in i förlägning så spelade ingen roll vilka som vann efterso matchen hade allt. En jätteavslutnng på den europeiska fotbollssäsongen och jag kan bara gratulera Liverpool till en väl genomfört CL-säsong. Trots att Milan spelade bäst så spelade det ingen roll för det var det lag som kämpade tills matchen var slut som vann. Helt och hållet rättvist men gick inte Dudek för tidigt på Pirlos straff?

Profil Skicka e-post  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor maj 26, 2005 8:04 pm 
Sinda
Användarvisningsbild

Skoj!

jag såg matchen inspelad, så straffarna kom inte med :(. Men de första 90 var ju helt fantastiska)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1504 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 101  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]