Aderyn skrev:
Uch *ryser*. Tick Tock Clock är den enda banan i det spelet som jag känner respekt för - speciellt den sjunde stjärnan; de 100 mynten. Jag var väl lyckosam som klarade av banan på en dag (men det tog mig huvuddelen av den dagen att besegra den nivån).
Den näst utmanande banan måste vara nivå nummer 15; Rainbow Road. Även där är 100-mynts-gränsen en svår utmaning. Men på tal om den banan, vilken väg använder ni för att ta er upp till skeppet? Använder ni mattan? Anledningen till att frågan ställs, är att jag har lyckats hitta en enklare väg; en väg där skruvhoppet måste utföras till perfektion.
Bowsers banor är roliga, speciellt hans sista bana. Det är förnöjelsamt att från slutet hoppa ned till banans början, i hopp om att få utföra ett andra varv.
Jag använder mattan... Det där med snurrhoppen brukar vara jäkligt svårt. Som t ex: när man tömmer vallgraven finns det två mynt under bron till porten. För att ta dem måste man utföra snurrhoppet och sedan göra ett "vägghopp" för att nå dem. Jag hade hört att det var en av de dolda stjärnorna så jag försökte jättelänge och lyckades. Då visade det sig att man bara fick ett extraliv...