Hej på er! Jag har varit så upptagen att jag inte har kunnat följa upp det här ordentligt, så jag har varit ett lite svajigt stöd, är jag rädd. Jag kommer hur som helst gärna på träffen, och att ta med ett besök på utställningen på Waldemarsudde som ett inslag i den tycker jag känns toppen. Alla t.o.m. 18 år går in gratis, och alla övriga som är Ardahíni-medlemmar har 65 kronor i inträde i stället för 85. Om det inte blir jättejättemånga över 18 som kommer på träffen som så kan Ardahíni bjuda på hela inträdet, för nu har vi fått våra bidrag för i år, så det finns lite pengar att lägga på aktiviteter av det slaget. Så alla bör kunna gå in gratis.
Middagen efteråt kan dock inte föreningen bjuda på. Men den som bara vill gå på utställningen kan ju delta i den delen av träffen, och om någon vill ansluta till restaurangen så går förstås det också bra. Eller ska vi hoppa över restaurangen, om folk känner att det kostar för mycket?
Det var ju sagt att dagen för träffen var nu på fredag, vad jag förstår, eftersom det var den dagen som flest kunde. Men å andra sidan verkar det som att väldigt få har anmält sig? Jag skulle ha gjort ett mejlutskick till Ardahínis medlemmar, men jag har inte haft möjlighet att ordna det under de senaste dagarna, och nu kommer det väl lite nära inpå med fredagen den 13:e. Går det att hitta en tid på en helg längre fram som passar bättre? Bortsett från den kommande helgen kan jag nog tyvärr inte själv annat än lördagen den 28 april inom den närmaste månaden. Nästa fria helg-dag efter det är lördagen den 19 maj.

Så lördagen den 28 april får bli mitt förslag i så fall.